  • 1. Data: 2005-01-10 20:27:47
    Temat: Samozatrudnienie - Delegacje KUP czy nie?
    Od: "NF" <n...@o...pl>

    Witam,

    Prowadzę jednoosobowo DG. Kiedyś współpracowałem z paroma firmami znajdującymi
    się w okolicy założenia DG. Stąd też nie korzystałem z dobrodziejstwa
    naliczania sobie dodatkowych kosztów przez delegacje.
    Teraz współpracuję głownie z jedną firmą na zasadzie stałej umowy współpracy.
    A ponieważ firma ta mieści się dość daleko od mojego miejsca zarejestrowania DG
    więc dojeżdzam (300km).
    Ok.50% czasu w m-cu jedżę do wskazanego klienta, albo klientów i ten czas
    ująłem w KUP jako delegacje.

    Natomiast teraz dowiedziałem się od księgowego, że właśnie dlatego, że nie
    pracuję na stałe w miejscu wykonywania DG to muszę zapomnieć o tych delegacjach
    w KUP i powinienem skorygować cały poprzedni rok.

    Czy księgowy ma rację?

    Pozdrawiam i z góry dzięki za info ew. konkretne przepisy.
    NF