    From: k...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zaksiegowanie zapłaty za faktury + oświadczenie
    Date: 25 Apr 2007 13:29:26 -0700

    Witam,
    mam pytanko, zapłaciłam ze swojego konta bankowego faktury, które były
    wystawione na moją mamę. w tytule przelewu napisałam, jakich faktur to
    dotyczy i podałam jeszcze nazwisko mojej mamy. Firma, ta twierdzi, ze
    musżę im napisac oswiadczenie, ze zapłata z mojego konta stanowiła
    spłate zobowiazań mojej mamy, bo inaczej nie moga tego zaksiegowac.
    Czy maja racje??
    Pozdrawiam
    Jagoda