  • 1. Data: 2005-05-04 21:36:11
    Temat: zakup środków pieniężnych od osoby fizycznej
    Od: "mazzi" <n...@o...pl>

    Czy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, mogę zakupić EURO
    (taniej), od osoby fizycznej nie prodzadzącej dział. gosp.? Jeżeli tak,
    jakie pociaga to skutki prawne i jak to musze udokumentować? M.

  • 2. Data: 2005-05-07 19:15:45
    Temat: Re: zakup środków pieniężnych od osoby fizycznej
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    > Czy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, mogę zakupić EURO
    > (taniej), od osoby fizycznej nie prodzadzącej dział. gosp.? Jeżeli tak,
    > jakie pociaga to skutki prawne i jak to musze udokumentować? M.

    No chyba nie bardzo, bo obrotem waluta zajmuja sie wyspecajlizowane kantory
    (za zgoda NBP).
    Skutki prawne?? No prokuratura US UKS moga intersowac sie tym gosciem czy
    np. nie pierze pieniedzy?

  • 3. Data: 2005-05-07 21:43:45
    Od: "mazzi" <n...@o...pl>

    A jeżeli podpisze z tą osobą umowę cywilnoprawną?
    Użytkownik "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:d5j4e3$mob$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2005-05-08 07:22:43
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    >A jeżeli podpisze z tą osobą umowę cywilnoprawną?

    Trudno orzec, w sumie moze Ty bedziesz raczej czysty, gorzej z tamtym
    gosciem.
    W sumie bedzie wykonywal DG bez pozwolenia. Tak ze jesli kwoty beda duze to
    moze byc problem.
    No i tak jak mowie, skad wiadamo ze ta kasa nie jest z przestepstwa?