  • 1. Data: 2008-06-01 10:38:45
    Temat: zaległa FV
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    Znalazłem dziś FV z początku kwietnia (żona gzieś ją posiała)
    a dziś juz jest 1 czerwca ...i w związku z tym mam pytanie...

    Czy można taka FV rozliczyć dopiero teraz czy lepiej poprosić
    sprzedawcę o duplikat i dopiero na jego podstawie zrobić odliczenie?

    FV jest zwolniona z VAT.

    --
    grzegorz

  • 2. Data: 2008-06-01 10:57:52
    Temat: Re: zaległa FV
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    grzegorz w <news:48427c44@news.home.net.pl>:

    > Znalazłem dziś FV z początku kwietnia (żona gzieś ją posiała)
    > a dziś juz jest 1 czerwca ...i w związku z tym mam pytanie...

    [ciach]

    Było 22 maja...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-06-01 13:55:16
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    .
    > [ciach]
    > Było 22 maja...

    ooo, coś mi kiepsko wszyszukał programik, dzieki.

    --
    grzegorz

  • 4. Data: 2008-06-01 13:59:55
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    Użytkownik "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl> napisał w
    wiadomości news:4842aa6d$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .
    > ooo, coś mi kiepsko wszyszukał programik, dzieki.

    w tamtym poście jest troche co innego niestety.

    --
    grzegorz

  • 5. Data: 2008-06-01 14:42:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    grzegorz w <news:4842ab5b$1@news.home.net.pl>:

    > Użytkownik "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl> napisał w
    > wiadomości news:4842aa6d$1@news.home.net.pl...
    .

    > w tamtym poście jest troche co innego niestety.

    A przeczytałeś cały wątek?

    <q>
    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.0805260820430.3104@quad>:
    > A weźże zapodane przepisy, może znajdziesz :)
    > Ja nie znam, nikt nigdy na grupie nie podał... a i Maddy standardowo pyta
    > "a dlaczego nie"?
    > Jedyne "właściwość okresu" to ujęcie *we właściwym roku* - po to podatki
    > rozlicza się aż do kwietnia, żeby był czas na pozbieranie "zaległych
    > zeszłorocznych faktur".
    </q>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2008-06-01 16:24:13
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    > </q>

    hm... czyli wychodzi na to ze można zaksięgować do KPiR,
    ale z jaką datą.. wystawienia czy wpisania do rejestru?

    --
    grzegorz

  • 7. Data: 2008-06-01 16:41:42
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    grzegorz w <news:4842cd49$1@news.home.net.pl>:

    > hm... czyli wychodzi na to ze można zaksięgować do KPiR,
    > ale z jaką datą.. wystawienia czy wpisania do rejestru?

    Rozporządzenie czytał?

    <q>
    3. W kolumnie 2 należy wpisywać dzień miesiąca wynikający z dokumentu
    stanowiącego podstawę dokonywania wpisu (datę poniesienia wydatku,
    otrzymania towaru lub uzyskania przychodu albo datę zestawienia
    sprzedaży).
    </q>

    --
    Tomasz Nycz