  • 1. Data: 2008-05-31 15:34:33
    Temat: Energia wiatrowa-czy jest jakaś ustawa to regulująca?
    Od: "pcserwis" <p...@p...media.pl>

    Mam pytanie dotyczące wytwarzania energii wiatrowej czy jest jakaś ustawa
    lub przepisy które coś mówia na ten temat, tzn czy mogę ją sprzedawać
    puszczać do sieci energetycznej i wogole gdzie można o tym poczytać żeby się
    więcej dowiedzieć?

  • 2. Data: 2008-05-31 17:16:33
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    W ustawie Prawo energetyczne i dyrektywie 2001/77/EC Parlamentu
    Europejskiego.

    grzess