    From: "sg" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zaległe podatki drogowe
    Date: Thu, 10 Jul 2003 19:14:25 +0200

    Gdzie mógbym uzyskać miarodajne informacje na temat zaległych podatków
    drogowych,jak długo można "ścigać" delikwenta itd.Czy jest jakaś szansa aby
    się z tego wygrzebać jak najmniejszym kosztem.
    Chodzi o lata 1995 do 1997 i już zrobiło się "ciepło" bo suma jest ponad
    2000 zł i pan komornik usilnie chce się ze mną widzieć!Dostałem również
    zawiadomienie o zajęciu prawa majątkowego i zupełnie nie wiem o co
    chodzi.Przypuszcam,że nie dostanę zwrotu podatku za 2002 rok ale to są
    grosze do wymaganej sumy.
    Czy to końca mojego żywota będzie ten przeklęty podatek drogowy na mnie
    wisiał?.Obecnie nie mam żadnych dochodów bo byłem zmuszony zawiesić
    działalność z przyczyn ekonomicznych.
    Proszę o pomoc co z tym fantem robić i czy w ogóle można coś z tym zrobić.