  • 1. Data: 2005-03-07 01:11:13
    Temat: zalozenie dzialalnosci gosp.
    Od: Pawel <s...@o...pl>

    witam chcialbym zalozyc dzialalnosc gosp. i mam pytanie jak to wyglada
    od strony prawnej jakie sa koszty zalozenia dzialalnosci gosp. (serwis -
    sklep komputerowy)gdzie bylbym jedynym pracownikiem z gory dzieki za
    informacje

  • 2. Data: 2005-03-07 01:29:57
    Temat: Re: zalozenie dzialalnosci gosp.
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Pawel" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam chcialbym zalozyc dzialalnosc gosp. i mam pytanie jak to wyglada
    > od strony prawnej jakie sa koszty zalozenia dzialalnosci gosp. (serwis -
    > sklep komputerowy)gdzie bylbym jedynym pracownikiem

    To zdecyduj, czy chcesz byc pracownikiem, czy prowadzic DG :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-03-07 05:18:10
    Od: Pawel <s...@o...pl>

    SDD napisał(a):
    > Użytkownik "Pawel" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To zdecyduj, czy chcesz byc pracownikiem, czy prowadzic DG :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    chce zalozyc
    pozdrawiam