    From: Sarpedon <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zalozenie dzialalnosci gospodarczej na obrzarze UE
    Date: Mon, 2 Aug 2010 08:35:43 -0700 (PDT)

    nie moge znalezc zadnego miejsca w sieci, gdzie zawarte sa kompleksowe
    informacje odnosnie zalozenia i prowadzenia dzialanosci gospodarczej w
    krajach UE (lub calego EOG) + szwajcarii (kazdego z osobna). mysle nad
    zalozeniem takowej dzialalnosci gdzies za granica, gdzie bedzie to dla
    mnie najbardziej oplacalne w kwestii podatkow i innych danin
    panstwowych, ale ciezko mi idzie kolekcjonowanie informacji dot.
    chociazby wymagan formalnych, procedur czy stawek oplat. pomozecie?