  • 1. Data: 2010-08-02 15:35:43
    Temat: zalozenie dzialalnosci gospodarczej na obrzarze UE
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    nie moge znalezc zadnego miejsca w sieci, gdzie zawarte sa kompleksowe
    informacje odnosnie zalozenia i prowadzenia dzialanosci gospodarczej w
    krajach UE (lub calego EOG) + szwajcarii (kazdego z osobna). mysle nad
    zalozeniem takowej dzialalnosci gdzies za granica, gdzie bedzie to dla
    mnie najbardziej oplacalne w kwestii podatkow i innych danin
    panstwowych, ale ciezko mi idzie kolekcjonowanie informacji dot.
    chociazby wymagan formalnych, procedur czy stawek oplat. pomozecie?