  • 1. Data: 2009-05-25 17:13:38
    Temat: zapas poczatkowy, zapas koncowy?
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Witam,
    Mam do wypelnienia oswiadczenie o wynikach finansowych za biezacy rok
    (od poczatku do kwietnia) i mam do uzupelnienia dwie pozycje
    - zapas poczatkowy
    - zapas koncowy

    prosze o krotkie naprowadzenie, co w tych pozycjach nalezy uwzglednic,
    czy to dotyczy remanentu?

  • 2. Data: 2009-05-25 18:13:46
    Temat: Re: zapas poczatkowy, zapas koncowy?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 25-05-2009 o 19:13:38 Ania <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > - zapas poczatkowy
    > - zapas koncowy
    >
    > prosze o krotkie naprowadzenie, co w tych pozycjach nalezy uwzglednic,

    Zgaduję że do banku :)? Zapas początkowy to prawdopodobnie remanent początkowy,
    a zapas końcowy to remanent końcowy, przy czym skoro jest środek roku,
    to się zapytaj czy masz zrobić spis specjalnie dla nich :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-05-25 19:34:48
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Tomek pisze:
    > Dnia 25-05-2009 o 19:13:38 Ania <a...@g...pl> napisaĹ?(a):
    >

    > ZgadujÄ? Ĺźe do banku :)? Zapas poczÄ?tkowy to prawdopodobnie remanent poczÄ?tkowy,
    > a zapas koĹ?cowy to remanent koĹ?cowy, przy czym skoro jest Ĺ?rodek roku,
    > to siÄ? zapytaj czy masz zrobiÄ? spis specjalnie dla nich :)

    dobrze zgadujesz...
    no to faktycznie sie zapytam, bo troche bez sensu ten w trakcie roku