  • 1. Data: 2006-01-17 12:25:34
    Temat: zasady numerowania faktur
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    Jakie przepisy regulują zasady numerowania faktur ?
    Jest firma która ma kilka rodzajów faktur: sprzedaż krajowa, WDT, Export
    I dla przykładu faktury exportowe chce numerować od nr 301 (firma oczywiście
    stosuje jeszcze przełamania FV/1/06 EU/1/06 ale chodzi o sam kolejny numerek)
    Czy gdzies jest wyraźnie zapisane że numeracja ma być od nr "1" ?

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 2. Data: 2006-01-17 22:22:54
    Temat: Re: zasady numerowania faktur
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Jan 2006, Lipas wrote:

    > Witam !
    >
    > Jakie przepisy regulujš zasady numerowania faktur ?

    Rozporządzenie Ministra Finansów1) z dnia 25 maja 2005 r. w sprawie zwrotu
    podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania
    faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których
    nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług

    O ile nie zostało znowelizowane oczywiście :]

    > Jest firma która ma kilka rodzajów faktur: sprzedaż krajowa, WDT, Export
    > I dla przykładu faktury exportowe chce numerować od nr 301

    Ups... chyba jesteście oryginalni :) z trudnymi pytaniami!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-01-18 12:50:26
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Gotfryd,

    W Twoim liście datowanym 17 stycznia 2006 (23:22:54) można przeczytać:
    GSn> Ups... chyba jesteście oryginalni :) z trudnymi pytaniami!

    he, he, ano zdarzają się tacy ludzie :) Ktoś coś sobie wymyślił to trzeba
    sprawdzić.

    Poczytałem to rozporządzenie i niegdzie nie wyczytałem
    że trzeba numerować od 1. Trzeba tylko numerować kolejno.

    Dzięki za pomoc.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas