  • 1. Data: 2006-01-17 11:27:59
    Temat: problem - zagubione dokumenty księgowe
    Od: "Piotrko" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Witam

    Nie mogłem na googlach znaleść bo i nietypowa sprawa. Znajoma nie może
    znaleść dokumentów ksiegowych i deklaracji z dwóch miesięcy ubiegłego roku.
    Jakby zapadły się pod ziemię.

    Co można zorbić w takiej sytuacji:
    1. Znaleść je.
    2. Załatwić duplikaty wszystkiego (baardzo kłopotliwa sprawa)
    3.Liczyć że nie będzie kontroli.

    Jakie są inne możliwości i co na to US?

  • 2. Data: 2006-01-17 14:07:36
    Temat: Re: problem - zagubione dokumenty księgowe
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Należy zrobić to , co trzeba byłoby zrobić np. w sytuacji gdyby dokumenty
    uległy powodzi, spaleniu itp. - czyli odtworzyć. A więc cofnąć się myślą do
    okresu tych dwóch miesięcy i spróbować przypomnieć sobie co się wtedy z
    grubsza działo. Rozumiem, że np. podatki były w tym czasie zapłacone, więc
    wiadomo mniej więcej na jaki wynik podatkowy należy w każdym z tych miesięcy
    wyjść. No i oczywiście w miarę możliwości dokładnie wszystko opisać na
    odwrocie duplikatów dokumentów.
    Myślę, że niejeden prowadzący dg miał czasem marzenie, żeby gdzieś szlag
    trafił jakieś dokumenty :))).
    Pozdr. Graszka

  • 3. Data: 2006-01-17 22:11:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Jan 2006, Piotrko wrote:

    > Witam
    >
    > Nie mogłem na googlach znaleść bo i nietypowa sprawa.

    ...słowa kluczowe: "zniszczone wlamanie włamania ukradli
    skradli zginely zginęły"
    i trzy trafienia od ręki:
    +++
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_frm/thread/a1d7f64148eed386/4fb893086741beb8
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_frm/thread/11d037a4f5a623fb/a3f0c771b9ee8b11
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_frm/thread/c99bc40fab687a0a/829f5d65abc86ab5
    ---

    > Co można zorbić w takiej sytuacji:

    ...my tylko współczuć :(

    > 1. Znaleść je.
    > 2. Załatwić duplikaty wszystkiego (baardzo kłopotliwa sprawa)
    > 3.Liczyć że nie będzie kontroli.
    >
    > Jakie są inne możliwości i co na to US?

    US powie "proszę o dokumenty źródłowe"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-01-17 22:12:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Jan 2006, Graszka wrote:

    > Myślę, że niejeden prowadzący dg miał czasem marzenie, żeby gdzieś szlag
    > trafił jakieś dokumenty :))).

    ...ale to by musiało u KONTRAHENTÓW dokumenty "trafić" :> ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)