  • 1. Data: 2008-03-05 08:35:06
    Temat: zasiłek ZUS a PIT
    Od: s...@g...com

    Witam!
    Prowadząc działalność gospodarczą, byłem na zwolnieniu od 1.10.2007 do
    2.01.2008r. Zasiłek wypłacono w styczniu 2008. ZUS twierdzi, że to mój
    dochód, ale za 2008 rok i za ten rok otrzymam PIT. Mają rację?
    Przeciez gdyby płacili terminowo to zasiłek byłby w 2007 i mała część
    w 2008. Jestem w takiej sytuacji, ze wolałbym wpisać do rozliczeń
    podatkowych za 2007.

    Pozdrawiam
    Jane

  • 2. Data: 2008-03-05 09:29:14
    Temat: Re: zasiłek ZUS a PIT
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    f.googlegroups.com...

    >w 2008. Jestem w takiej sytuacji, ze wolałbym wpisać do rozliczeń
    podatkowych za 2007.

    Maja racje. Identycznie na etacie, jak komus pracodawca wisial za listopad i
    grudzien i wyplacil dopiero w stytdczniu, to tez jest to dochod za 2007.
    Tutaj kasa sie liczy, nie memorial :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2008-03-05 09:47:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    f.googlegroups.com...

    TFU

    Za 2008 of koz

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2008-03-05 13:29:10
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

[...]

    Miałam tak samo z zasiłkiem macierzyńskim. Większość przypadała na koniec
    2006 roku, ale przez opóźnienia wypłącono mi na początku roku 2007. W
    związku z tym dostałam PIT za całą kwotę za 2007.

    Pozdrawiam]
    Barbara