    From: "FHULIKOR" <l...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zasiłek chorobowy
    Date: Wed, 16 Mar 2005 15:35:48 +0100

    witam wszystkich

    mam takie pytanie - od razu zaznaczam, że nie chodzi o wyłudzenie pieniędzy
    tylko tak się faktycznie zdarzyło:
    od początku marca zostałam przez moja siostrę zatrudniona na umowę o pracę
    1/1 etatu i wczoraj potwierdziłam, że jestem w ciąży. Jestem chora na
    cukrzycę i moja pani diabetolog zaproponowała zwolnienie chorobowe aż do
    rozwiązania - i z tym się wiąże moje pytanie - czy jest jakiś okres który
    musze przepracować żeby potem skorzystać z urlopu wychowawczego - płatnego i
    czy w ogóle mi taki przysługuje?

    przepraszam, jeśli to zawracanie Państwu głowy ale muszę pomyśleć z czego
    będziemy w najbliższym czasie żyć

    i czy za okres chorobowego bedę dostawała jakieś wynagrodzenie? jeśli tak to
    jakie?

    Badzo dziękuję za wszelkie odpowiedzi

    Ewa