  • 1. Data: 2003-02-22 14:33:24
    Temat: zasiłek chorobowy
    Od: "Gwiazda" <m...@w...pl>

    Witam
    Czy ktoś może mi powiedzieć czy zasiłek chorobowy należy odliczać?Jeżeli tak
    to czy dostanę z ZUS-u jakiś pit?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-22 15:45:38
    Temat: Re: zasiłek chorobowy
    Od: "Agata" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Gwiazda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktoś może mi powiedzieć czy zasiłek chorobowy należy odliczać?Jeżeli
    tak
    > to czy dostanę z ZUS-u jakiś pit?
    >
    > pozdrawiam

    Chodzi o zeznanie roczne? Jeśli zasiłek był wypłacany z ZUS'u to pocztą
    przyjdzie rozliczenie i wpisuje się go do zeznania.

  • 3. Data: 2003-02-22 18:52:57
    Od: "Gwiazda" <m...@w...pl>

    > Chodzi o zeznanie roczne? Jeśli zasiłek był wypłacany z ZUS'u to pocztą
    > przyjdzie rozliczenie i wpisuje się go do zeznania.

    Tak chodzi o zeznanie roczne.Dzięki za informację.

    pozdrawiam