  • 1. Data: 2004-04-23 10:33:28
    Temat: zawiadomienie o remanencie srodrocznym
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    CZy mi sie dobrze wydaje, ze wystarczy napisac "zawiadamiam J.W. Naczelnika
    ze za tydzien przeprowadze remanento HOWGH"? Czy trzeba jeszcze pisac
    dlaczego sie robi remanent?

    --
    M.

  • 2. Data: 2004-04-23 16:59:48
    Temat: Re: zawiadomienie o remanencie srodrocznym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004, Michał Lesiak (bler) wrote:

    >+ CZy mi sie dobrze wydaje, ze wystarczy napisac "zawiadamiam J.W. Naczelnika
    >+ ze za tydzien przeprowadze remanento HOWGH"? Czy trzeba jeszcze pisac
    >+ dlaczego sie robi remanent?

    Mi się wydaje że ci się dobrze wydaje :)
    Remanent to jest twoje *prawo*. Powinieneś napisać nie "za tydzień"
    a podać datę IMHO !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-23 18:01:40
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

    wiadomości
    n.zabrze.pl...

    > Mi się wydaje że ci się dobrze wydaje :)
    > Remanent to jest twoje *prawo*. Powinieneś napisać nie "za tydzień"
    > a podać datę IMHO !

    A jak to wygląda jesli ktoś robi remanenty regularnie co miesiąc dla celów
    obliczania zaliczki PDOF? Czy również powinien zawiadamiać o każdym
    remanencie naczelnika? Wydaje mi się, że z treści art.44 ust.2 UPDOF
    wywnioskować można, że jest to metoda standartowo dopuszczona w ustawie i
    zawiadomienia nie są konieczne.

    Darek

  • 4. Data: 2004-04-23 21:58:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004, Darek W. wrote:
    [...]
    >+ A jak to wygląda jesli ktoś robi remanenty regularnie co miesiąc dla celów
    >+ obliczania zaliczki PDOF? Czy również powinien zawiadamiać o każdym
    >+ remanencie naczelnika?

    AFAIK tak.

    >+ Wydaje mi się, że z treści art.44 ust.2 UPDOF
    >+ wywnioskować można, że jest to metoda standartowo dopuszczona w ustawie

    ...bo jest...

    >+ i zawiadomienia nie są konieczne.

    ...ale zawiadamienie reguluje rozporządzenie MF wg upoważnienia
    ustawowego :) W rozp. ds. KPiR jest regulacja kto, po co i kiedy
    musi robić remanent oraz co musi jeśli chce zrobić remanent.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-04-24 09:46:27
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Mi się wydaje że ci się dobrze wydaje :)
    > Remanent to jest twoje *prawo*. Powinieneś napisać nie "za tydzień"
    > a podać datę IMHO !

    Jeli mnie pamiec niemyli to zle mu sie wydaje...

    Chyba bylo 2 tygodnie..... przed...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-04-24 10:21:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Apr 2004, bosz wrote:
    [...]
    >+ Jeli mnie pamiec niemyli to zle mu sie wydaje...

    Myli...chyba :)

    >+ Chyba bylo 2 tygodnie..... przed...

    "w terminie co najmniej siedmiu dni przed datš sporzšdzenia tego spisu"

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)