  • 1. Data: 2003-06-17 09:10:38
    Temat: zawieszenie dzialalnosci i ZUS...
    Od: "PiotrK" <piotrk@*antyspam*fr.pl>

    Witam... mam 2 pytania:

    1. slyszalem ze nie mozna juz zawiesic dzialalnosci teraz tak jak kiedys...
    po zawieszeniu trzeba rejestrowac firme od nowa... czy to prawda?
    2. czy mam dzialalnosc, poza tym jestem zatrudniony na etat w pewnej
    firmie...
    dlatego tez z mojej dzialalnosci place ytlko zdrowotne... czy jesli na etat
    bede zatrudniony
    na 1/2 etatu to tez na moja dzialalnosc bede mogl placic tylko zdrowotne?

  • 2. Data: 2003-06-17 11:41:15
    Temat: Re: zawieszenie dzialalnosci i ZUS...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Jun 2003, PiotrK wrote:
    [...]
    >+ 2. czy mam dzialalnosc,

    My nie wiemy. Poważnie :)
    [...]
    >+ czy jesli na etat bede zatrudniony
    >+ na 1/2 etatu to tez na moja dzialalnosc bede mogl placic tylko zdrowotne?

    A weź i przejrzyj parę ostatnich postów :[
    Pytanie należy do najczęsciej zadawanych - a odpowiedź brzmi:
    "nieważne na ile etatu, ważne *ILE* będziesz *ZARABIAŁ*" !

    pozdrowienia, Gotfryd