    From: kadewu <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zawieszona działalność a zlecenie
    Date: Wed, 1 Aug 2012 09:48:28 -0700 (PDT)

    Dzień dobry,
    w związku z zastojem w branży zawiesiłam ostatnio działalność (nie zarabiałam na
    ZUS). I oto dość nieoczekiwanie dostałam zlecenie w tejże branży. Nie mam pewności,
    czy mogę je przyjąć i rozliczyć u. o dzieło (uod to standard w tej branży dla osób
    bez DG), czy musiałabym DG odwieszać. DG potrzebna mi jest o tyle, że większość pracy
    wykonywałam na rzecz "ludności", ale zdarzało się też dla firm. Jasne jest dla mnie,
    że mając DG nie mogę korzystać z dobrodziejstw uod wykonując prace objęte moją DG -
    ale co przy zawieszeniu? Będę wdzięczna za pomoc.