  • 1. Data: 2006-08-08 08:34:01
    Temat: zawieszona działalność na karcie
    Od: Jacek M <m...@w...pl>

    Mam zawieszoną działalność na karcie podatkowej od lipca 2005 roku w US
    i ZUS. Czy muszę coś teraz z tym zrobić. Przeczytałem teraz na interii,
    że działalność można zawieszać od 10 do 303 dni.

  • 2. Data: 2006-08-08 18:57:41
    Temat: Re: zawieszona działalność na karcie
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Jacek M napisał(a):
    > Przeczytałem teraz na interii,
    > że działalność można zawieszać od 10 do 303 dni.

    Przeczytales,ze dopiero bedzie mozna.I to w wypadku jesli uchwalona
    zostanie odpowiednia nowelizacja ustawy o swobodzie dzialalnosci
    gospodarczej.A to o czym czytales to dopiero projekt rzadowy.Jeszcze
    czeka go obrobka w Sejmie i Senacie i nie wiadomo co zostanie z tych
    zapowiedzi.