  • 1. Data: 2006-08-07 20:22:09
    Temat: rozliczenie ryczaltu od przychodow.
    Od: "..::TOMi::.." <a...@i...pl>

    Witam!

    Jestem poczatkujaca osoba prowadzaca firme, wybralem forme opodatkowania w
    postaci ryczaltu.

    Mam pytanie np z teogp misiaca wychodzi mi 7,47zl podatku (3%) mam przelac
    dokladnie 7,47 czy jakos to zaokraglic?
    Jezeli zaokraglac to z kazdego dnia sume przychodow, a moze z kazdego
    sprzedanego przedmiotu mam zakraglac sume podatku?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-08-08 11:50:23
    Temat: Re: rozliczenie ryczaltu od przychodow.
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "..::TOMi::.." <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jezeli zaokraglac to z kazdego dnia sume przychodow, a moze z kazdego
    > sprzedanego przedmiotu mam zakraglac sume podatku?

    Zaokrągla się końcową kwotę, wpłacaną do US do pełnych zł. W tym przypadku
    będzie to 7,00 zł
    Makjka

  • 3. Data: 2006-08-09 13:06:05
    Od: "..::TOMi::.." <a...@i...pl>

    > Zaokrągla się końcową kwotę, wpłacaną do US do pełnych zł. W tym
    przypadku
    > będzie to 7,00 zł
    > Makjka

    Dziekuje za odpowiedz.

    Co zrobic jezeli przelalem 7,47 czyli 47gr za duzo, zrobic jakas korekte czy
    tak zostawic?

    Jeszcze jedno sprzedaje np przedmiot za 15.96 - czy juz odrazu musze ja
    zaokraglic do 16 i od tego liczyc 3% ryczaltu czy tez dodawac wszystko jak
    leci przez caly miesiac bez zaokraglania, a zaokraglic tylko koncowa kwote
    wplacana do US?

    Co do zaokraglania do 50 gr pomijam, powyzej 50gr zaokraglam do pelnego
    zlotego czyli 7,51 zaokraglam do 8zl czy dobrze rozumie?

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 4. Data: 2006-08-09 21:38:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Aug 2006, ..::TOMi::.. wrote:

    > Co zrobic jezeli przelalem 7,47 czyli 47gr za duzo, zrobic jakas korekte czy
    > tak zostawic?

    Na mój rozum US sam skoryguje deklarację - nie pamiętam, ale chyba
    posyłają informację ze poprawili?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2006-08-10 13:56:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]

    IMHO wyrównać przy następnej wpłacie

    > Na mój rozum US sam skoryguje deklarację - nie pamiętam, ale chyba
    > posyłają informację ze poprawili?

    Przy ryczałcie nie ma deklaracji miesięcznych.

  • 6. Data: 2006-08-10 19:56:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Aug 2006, jureq wrote:

    > Przy ryczałcie nie ma deklaracji miesięcznych.

    Mea culpa - thx!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)