  • 1. Data: 2002-06-15 22:33:39
    Temat: zbyt piekne by bylo prawdziwe ?
    Od: leh <l...@...pl>

    Witam,

    zalozmy ze sprzedaje ksiazki. Ksiazki maja 0% vat. Zalozmy ze sprzedalem
    ich troche, i dla firmy kupilem drukarke (faktura). Nie dosc ze nie
    zaplace vatu, to jeszcze panstwo zwroci mi 22% ceny drukarki ?

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Zajrzyj na >>> http://blueheaven.prv.pl

  • 2. Data: 2002-06-15 22:59:08
    Temat: Re: zbyt piekne by bylo prawdziwe ?
    Od: "Jacek Chyczewski" <c...@p...pl>

    Użytkownik "leh" <l...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ich troche, i dla firmy kupilem drukarke (faktura). Nie dosc ze nie
    > zaplace vatu, to jeszcze panstwo zwroci mi 22% ceny drukarki ?

    A dlaczego sądzisz,że Vatu nie zapłacisz?Byłoby tak jak w
    temacie.Optymista z Ciebie niepoprawny.Co na innych podatnikach chcesz
    żerować?:-))) Oj brzydko.A zwrot Vatu dostaniesz,ale po dwóch
    miesiącach.
    Jacek

  • 3. Data: 2002-06-15 23:05:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    chcesz
    > żerować?:-))) Oj brzydko.A zwrot Vatu dostaniesz,ale po dwóch

    Zależy ile sprzedał tych książek
    i jak droga była drukarka :-)))
    Może nie dostać wszystkiego.

    Pzdr
    CEZ

  • 4. Data: 2002-06-16 11:12:52
    Od: leh <l...@...pl>

    "Jacek Chyczewski" <c...@p...pl> skribis:

    >sprzedalem
    >
    >A dlaczego sądzisz,że Vatu nie zapłacisz?

    bo na ksiazki jest 0% ?

    >Co na innych podatnikach chcesz
    >żerować?:-))) Oj brzydko.

    niby na kim ? normalnie to vat na mnie zeruje jak kupuje cos w sklepie :)

    > A zwrot Vatu dostaniesz,ale po dwóch
    >miesiącach.

    nawet jak zadnego vatu wczesniej nie zaplace ?

  • 5. Data: 2002-06-16 11:12:54
    Od: leh <l...@...pl>

    "cef" <c...@i...pl> skribis:

    >Zależy ile sprzedał tych książek
    >i jak droga była drukarka :-)))
    >Może nie dostać wszystkiego.

    fakt, ale podobno mozna rozkladac to na miesiace... - gdzie mozna znalezc
    na ten temat wiecej informacji ?

  • 6. Data: 2002-06-16 14:23:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > bo na ksiazki jest 0% ?

    Ale na drukarkę nie.

    > nawet jak zadnego vatu wczesniej nie zaplace ?

    Dostaniesz ten, który dołożyłeś do drukarki :-)

    CEZ

  • 7. Data: 2002-06-16 16:57:05
    Od: leh <l...@...pl>

    "cef" <c...@i...pl> skribis:

    >Dostaniesz ten, który dołożyłeś do drukarki :-)

    A tak, teraz rozumiem co mieliscie na mysli. Ale mimo wszystko bardziej
    oplaca sie kupowac na firme niz jako osoba fizyczna. Slowem, jak pisal R.
    Kiyosaki, ten kto nie ma biznesu najwiecej traci...

  • 8. Data: 2002-06-16 21:36:35
    Od: "Jacek Chyczewski" <c...@p...pl>

    > "cef" <c...@i...pl> skribis:
    > Kiyosaki, ten kto nie ma biznesu najwiecej traci...

    No widzę,że chyba wreszcie zrozumiałeś idę VAT.Nie może być coś zbyt
    piękne,bo nie byłoby prawdziwe:-)))
    Jacek

  • 9. Data: 2002-06-17 01:57:47
    Od: leh <l...@...pl>

    "Jacek Chyczewski" <c...@p...pl> skribis:

    >No widzę,że chyba wreszcie zrozumiałeś idę VAT.

    zrozumialem juz wczesniej, tylko nieprecyzyjnie sie wyrazilem.

    > Nie może być coś zbyt
    >piękne,bo nie byłoby prawdziwe:-)))

    alez jest - biore (nakladam) na siebie nowy podatek, i jeszcze na tym
    zyskuje :)

    Pozdrawiam, Leh
    --
    vorrei sentire | moj mail: leh#z.pl
    i tuoi seni accenndersi poi |

  • 10. Data: 2002-06-17 06:56:20
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik leh <l...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:h...@4...com..
    .
> [...]
    > oplaca sie kupowac na firme niz jako osoba fizyczna. Slowem, jak pisal R.
    > Kiyosaki, ten kto nie ma biznesu najwiecej traci...

    Nie zapominaj że wydatki zaliczone do kosztów muszą byc ściśle związane
    uzyskaniem przychodu a nie tylko związane z prowadzoną DG. Takie stanowisko
    zajął wielokrotnie NSA.

    WS