  • 11. Data: 2002-06-17 07:52:38
    Temat: Re: zbyt piekne by bylo prawdziwe ?
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    przeczytaj art. 21 ustawy
    http://www.rp.pl/prawo/doc/vat0225.html

  • 12. Data: 2002-06-17 17:27:00
    Od: "Jacek Chyczewski" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    napisał w wiadomości news:aek1aq$bth$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > Nie zapominaj że wydatki zaliczone do kosztów muszą byc ściśle
    związane
    > uzyskaniem przychodu a nie tylko związane z prowadzoną DG. Takie
    stanowisko
    > zajął wielokrotnie NSA.

    No to ja się nie zgodzę.Przychodu wcale nie musisz osiągnąć.Wydatek ma
    uprawdopodobnić możliwość jego uzyskania.
    Jacek

  • 13. Data: 2002-06-19 13:48:20
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Jacek Chyczewski <c...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ael64p$h2t$...@n...tpi.pl...

> [...]
    >
    > No to ja się nie zgodzę.Przychodu wcale nie musisz osiągnąć.Wydatek ma
    > uprawdopodobnić możliwość jego uzyskania.

    No dokładnie mówiąc to tak ;)
    Miałem na myśli pomysły które ludzie bardzo często wprowadzają w życie. Np
    prowadząc zakład szewski kupują "na firmę" co się da: komórkę, drukarkę
    laserową, komputer, biurko, fax, express do kawy... Jest dużo spraw z NSA
    kwestionujących takie wydatki.

    WS

  • 14. Data: 2002-06-19 20:44:48
    Od: leh <l...@...pl>

    "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> skribis:

    >Miałem na myśli pomysły które ludzie bardzo często wprowadzają w życie. Np
    >prowadząc zakład szewski kupują "na firmę" co się da: komórkę,

    moze odbiera zlecenia 24h/dobe ?

    > drukarkę
    >laserową,

    no reklamy sobie drukuje.

    > komputer,

    jakos te reklamy musi zozyc :)

    > biurko,

    na czyms ten komputer musi stac :)

    > fax,

    hmm.. to jest watpliwe :)

    > express do kawy...

    jezeli ma pracownikow i/lub pracuje po nocach...

    Pozdrawiam, Leh
    --
    vorrei sentire | moj mail: leh#z.pl
    i tuoi seni accenndersi poi |

  • 15. Data: 2002-06-20 07:39:34
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik leh <l...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@4...com..
    .
> [...]
    >
    > na czyms ten komputer musi stac :)

    > hmm.. to jest watpliwe :)

    > jezeli ma pracownikow i/lub pracuje po nocach...

    No zawsze się można jakoś bronić ;-) Ale US nie zawsze zaakceptuje.

    pozdrawiam
    WS

  • 16. Data: 2002-06-20 08:03:15
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    powinienes dodac do faq wyciag z netykiety,
    np. jak sie tnie cytaty

  • 17. Data: 2002-06-20 23:17:27
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Jun 2002, bromden wrote:

    >+ powinienes dodac do faq wyciag z netykiety,

    Sprzeciw :)
    Oczywiście *odesłanie* do netykiety (jako osobnego dokumentu,
    może być "obok" - jak najbardziej *za* :)

    >+ np. jak sie tnie cytaty

    ...i jak ich nie ciąć. Twój post to ewidentny przypadek że
    wycięcie choć jednego słowa byłoby błędem :) !
    (a takie cięcia że nie wiadomo o co chodziło tez się
    spotyka, choć rzadziej niż "puszczanie jak było" !)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 18. Data: 2002-06-25 10:09:16
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0206210114590.31216-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...

> [...]
    > (a takie cięcia że nie wiadomo o co chodziło tez się
    > spotyka, choć rzadziej niż "puszczanie jak było" !)

    Sam widzisz ze sam nie wiem jak się tnie cytaty ;))
    Jaki link do tej netykiety? to dam u siebie i sam poczytam ;-)

    WS

  • 19. Data: 2002-06-27 19:01:13
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    http://ldhp715.immt.pwr.wroc.pl/~sapi/sieci/netykiet