  • 11. Data: 2002-01-18 18:34:09
    Temat: Re: "zerowy" VAT-7
    Od: "Nawrot" <n...@p...onet.pl>

    >Wniosek taki należy jednak
    > złożyć przed datą wymagalnego terminu.
    > Życzę wytrwałości w szrankach z US. Aneta

    Dziękuję bardzo, teraz mam jakąś oręż w dłoni!
    Chociaż prawdopodobnie i tak nie będzie skuteczna w walce z wiatrakami.
    Paweł

  • 12. Data: 2002-01-18 20:23:10
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...

    > na podst. art. 48 par.1 pkt 3 (jak zrobić ten paragraf na
    klawiaturze???)
    =======================================
    Ten: §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ ? :-)
    Z Tablicy znakow.
    --
    pozdrawiam
    yaneek

  • 13. Data: 2002-01-18 21:50:36
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Cos jednak jest w tym zerowym Vat-cie, bo moj szwagier ktory zawiesil GD
    w pazdzierniku minionego roku sklada co miesiac zerowa deklaracje Vat-7
    za porada swojego biura rachunkowego.
    Moze co Urzad to inny swiat?
    Graszka

  • 14. Data: 2002-01-20 12:32:25
    Od: Adam Suchowski <a...@s...pl>

    czesc!
    Znam sytuacje taka, ze spolka z o.o.od 1995 roku nie sklada VAT 7 z powodu
    "zawieszenia" dzialalnosci. US co prawda nie wydal decyzji, ale sie nie czepial.
    Po "odwieszeniu" chcial tylko pisemna informacje, ze VAT 7 bedzie znowu skladany.
    Adam

  • 15. Data: 2002-01-20 12:56:46
    Od: "Samena" <s...@w...pl>

    Albo lewy alt i z numerycznej 0167 i wyjdzie piekny §
    Pozadrawiam
    Samena

  • 16. Data: 2002-01-20 19:20:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Jan 2002 21:23:10 +0100, "yaneek" <y...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    >napisał:5...@n...onet.pl...

    >klawiaturze???)
    >=======================================
    >Ten: §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ ? :-)
    >Z Tablicy znakow.

    Szybciej Alt+0167=§ ALT PRAWY i KLAWIATURA NUMERYCZNA

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 17. Data: 2002-01-20 22:05:34
    Temat: "zerowy" VAT-7
    Od: r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz)

    Samena wrote:

    S> Albo lewy alt i z numerycznej 0167 i wyjdzie piekny ż

    Doprawdy chodziło o literę 'ż'??? ;->

    [...]

    --
    RoMan (2:484/8...@f...org)
    mailto:r...@s...pik-net.pl

  • 18. Data: 2002-01-21 07:06:40
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl>

    Wielkie dzięki. Nauczyłam się :-)))) §§§
    Aneta