  • 1. Data: 2005-09-30 07:38:34
    Temat: zeskanowana pieczatka i podpis na fakturze
    Od: "tommy" <b...@y...com>

    Witam

    czy na oryginale faktury moze byc wydrukowana pieczatka wraz z podpisem w
    kolorze czarnym? zeskanowalem pieczatke ze swoim podpisem i drukuje mi sie
    ona w miejscu gdzie jest podpis osoby upowaznionej do wystawienia faktury
    (na laserowej drukarce wydruk dobry jakosciowo), chodzi mi o to czy jest to
    legalne i czy tak mozna robic ? wystawiam kilkadziesiat faktur miesiecznie
    i chcialbym sobie zaoszczedzic troche czasu :).

  • 2. Data: 2005-09-30 07:46:53
    Temat: Re: zeskanowana pieczatka i podpis na fakturze
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 9/30/2005 9:38 AM, Użytkownik tommy napisał:
> [...]
    > legalne i czy tak mozna robic ? wystawiam kilkadziesiat faktur miesiecznie
    > i chcialbym sobie zaoszczedzic troche czasu :).

    Od przeszło roku podpis na fakturze jest niepotrzebny.

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2005-09-30 08:54:28
    Od: "tommy" <b...@y...com>

    Użytkownik "p083" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W niektórych firmach na jednym stanowisku jest klikadziesiąt faktur
    > dziennie i je pieczętuja i podpisują ;)
    >
    > pozdrawaim,

    nie w jedno osobowych ;)

  • 4. Data: 2005-09-30 08:56:24
    Od: p083 <p...@o...pl>

  • 5. Data: 2005-09-30 08:59:42
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "tommy" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > nie w jedno osobowych ;)

    Ja nie wystawiasz innych dokumentów, a towar dajesz na przelew, to taką nie
    podpisaną fakturą w sądzie sobie możesz...

  • 6. Data: 2005-09-30 09:08:51
    Od: "tommy" <b...@y...com>

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:dhiqgp$gsh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Od przeszło roku podpis na fakturze jest niepotrzebny.

    czy mozesz mi pokazac konkretny przepis na to art. ?

    tak zebym mogl w razie czego komus pokazac

  • 7. Data: 2005-09-30 09:11:58
    Od: "Piotrek XX" <l...@o...pl>

    Tak przy płatności gotówka nie ma obowiązku podpisac fry..

    Przy przelewie jest potrzebny aby było pokwitowanie ze klient odebrał a nie
    zapłacił

  • 8. Data: 2005-09-30 09:12:35
    Od: "Piotrek XX" <l...@o...pl>

    Zadzwoń do najbliższego Zusu to ci podadza ...

  • 9. Data: 2005-09-30 09:27:00
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Piotrek XX wrote:

    > Zadzwoń do najbliższego Zusu to ci podadza ...

    To ZUS juz nadzoruje faktury VAT? No niezle, niezle...

    Moze do miesnego lepiej zadzwonic :>

    --
    Ruchomy Zamek Hauru (Hauru no ugoku shiro) ..... http://tiny.pl/qlnw

  • 10. Data: 2005-09-30 11:26:17
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

> [...]
    miesiecznie
    > i chcialbym sobie zaoszczedzic troche czasu :).

    Pieczątka służy tylko do szybkiego "wypisywania" danych na ręcznie
    wystawianych fakturach. Jeżeli i tak fakture drukujesz to po co bawisz się z
    pieczątką?

    vertret