    Date: Mon, 10 Sep 2007 15:52:50 +0200
    From: erich <e...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zgłoszenie do urzędu skarbowego- jak?

    Witam
    Mam problem a nie za bardzo mam czas jeździć po kilka razy do urzędu,
    może ktos może mi pomóc. Zarejestrowałam własną działalność gospodarczą
    i chcę teraz zgłosić to do skarbowego, żeby mój nip stał się też nipem
    firmy itd. Ale tego samego dnia zmieniłam adres zameldowania i co za tym
    idzie też urząd skarbowy któremu podlegam. I co mam teraz zrobić? Wysłać
    do jednego urzędu zgłoszenie nip-1 aktualizacyjne a do drugiego nip-1
    zgłoszeniowe? Czy jedno zgłoszenie do nowego urzędu? Tylko co wtedy
    zaznaczam- to jest zgłoszenie czy aktualizacja? Proszę niech mi ktoś
    pomoże, bo kompletnie zbaraniałam;)
    pozdrawiam
    E.