  • 1. Data: 2007-09-10 13:52:50
    Temat: zgłoszenie do urzędu skarbowego- jak?
    Od: erich <e...@a...net.pl>

    Witam
    Mam problem a nie za bardzo mam czas jeździć po kilka razy do urzędu,
    może ktos może mi pomóc. Zarejestrowałam własną działalność gospodarczą
    i chcę teraz zgłosić to do skarbowego, żeby mój nip stał się też nipem
    firmy itd. Ale tego samego dnia zmieniłam adres zameldowania i co za tym
    idzie też urząd skarbowy któremu podlegam. I co mam teraz zrobić? Wysłać
    do jednego urzędu zgłoszenie nip-1 aktualizacyjne a do drugiego nip-1
    zgłoszeniowe? Czy jedno zgłoszenie do nowego urzędu? Tylko co wtedy
    zaznaczam- to jest zgłoszenie czy aktualizacja? Proszę niech mi ktoś
    pomoże, bo kompletnie zbaraniałam;)
    pozdrawiam
    E.

  • 2. Data: 2007-09-10 14:04:44
    Temat: Re: zgłoszenie do urzędu skarbowego- jak?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 10-09-2007 o 15:52:50 erich <e...@a...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > zgłoszeniowe? Czy jedno zgłoszenie do nowego urzędu? Tylko co wtedy
    > zaznaczam- to jest zgłoszenie czy aktualizacja? Proszę niech mi ktoś

    Zameldowanie nie ma znaczenia - tylko zamieszkanie(i ew. adres zakładu
    głównego).
    Jeśli zamieszkanie też się zmienło to najpierw musisz zmienić wpis w
    EDG(50zł)
    potem WUS i na końcu US.
    Jeś;i już DG jest rozpoczęte, to zgłoś je do starego US, a po szopce z
    papierami
    aktualizacja do nowego.

  • 3. Data: 2007-09-11 17:24:45
    Od: erich <e...@a...net.pl>

    t...@o...pl pisze:

> [...]
    > EDG(50zł)
    > potem WUS i na końcu US.
    > Jeś;i już DG jest rozpoczęte, to zgłoś je do starego US, a po szopce z

    dzięki
    pzdr