  • 1. Data: 2005-06-01 10:24:46
    Temat: zmiana miejsca zameldowania stałego a US
    Od: "agata" <a...@p...onet.pl>

    witam,

    jeżeli ktoś zmienił miejsce stałego zameldowania - inne miasto i
    województwo, ale jest bezrobotny czy musi również zgłosić ten fakt do US?

  • 2. Data: 2005-06-01 10:37:13
    Temat: Re: zmiana miejsca zameldowania stałego a US
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > jeżeli kto? zmienił miejsce stałego zameldowania - inne miasto i
    > województwo, ale jest bezrobotny czy musi również zgłosić ten fakt do US?

    Chyba tylko wowczas, jesli zmienil dowod osobisty ... obowiazek
    zglaszania zmian dotyczy czesci B.1 formularza NIP-3. Nie jestem tego do
    konca pewien.

  • 3. Data: 2005-06-01 12:31:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    agata wrote:
    > witam,
    >
    > jeżeli ktoś zmienił miejsce stałego zameldowania - inne miasto i
    > województwo, ale jest bezrobotny czy musi również zgłosić ten fakt do US?

    tak, NIP-3
    (jeżeli wczesniej już miałaś nadany numer NIP)

  • 4. Data: 2005-06-07 12:45:47
    Od: "WP" <w...@s...pl>

    > tak, NIP-3
    > (jeżeli wczesniej już miałaś nadany numer NIP)

    Jeśli miałaś nadany nip to wysyłasz NIP3 "odhaczasz" w nim zmiana powodująca
    zmiane urzędu skarbowego
    A tak w ogóle to zmieniając zameldowanie trzeba zmienić również dowód
    osobisty i o tym fakcie równiez powiadomic US w w/w druku
    siemka