  • 1. Data: 2004-05-19 10:03:52
    Temat: zmiana numeru konta a US
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    Witam,

    Wyczytałem na wyciągu z konta firmowego (PKO BP SA), że w związku ze zmianą
    numeracji kont łaskawie odstępują do 1 czerwca od pobierania opłat za
    zaświadczenia dla Urzędów Skarbowych o zmianie numeru konta.

    O jakie zaświadczenia chodzi? Czy nie wystarczy, że razem z rocznym
    rozliczniem złożyłem aktualizację NIP z usunięciem starego numeru i podaniem
    nowego?

    Uprzejmie proszę o oświecenie,
    PAD
    --
    /***************************************************
    *************************

  • 2. Data: 2004-05-19 11:55:18
    Temat: Re: zmiana numeru konta a US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 May 2004, Piotr A. Dybczyński wrote:
> [...]
    >+
    >+ O jakie zaświadczenia chodzi? Czy nie wystarczy, że razem z rocznym

    Sądzę że o to. Ale w związku z kilkoma (udanymi) fałszerstwami
    (wyłudzenie zwrotu VAT !) USy sprawdzają umowę. Składasz NIP-1/NIP-3
    a US prosi o dostarczenie umowy... Coś było na grupie :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-05-19 15:26:29
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Sądzę że o to. Ale w związku z kilkoma (udanymi) fałszerstwami
    > (wyłudzenie zwrotu VAT !) USy sprawdzają umowę. Składasz NIP-1/NIP-3
    > a US prosi o dostarczenie umowy... Coś było na grupie :)

    Ale to chyba w większości dotyczy firm, nie osób fizycznych.

  • 4. Data: 2004-05-19 20:03:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 May 2004, poilkj wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news wrote:
    >+
    >+ > On Wed, 19 May 2004, Piotr A. Dybczyński wrote:
    >+ >
    >+ >>+ Wyczytałem na wyciągu z konta firmowego (PKO BP SA)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
> [...]
    [...]
    >+ Ale to chyba w większości dotyczy firm, nie osób fizycznych.

    No toż pytał "o firmę" !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-05-19 20:18:54
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > O jakie zaświadczenia chodzi? Czy nie wystarczy, że razem z rocznym
    > rozliczniem złożyłem aktualizację NIP z usunięciem starego numeru i
    podaniem
    > nowego?

    Przepraszam, ze sie podepne tutaj, ale mialam napisac taki sam temat postu
    :)
    Dostalam wypowiedzenie (PKO SA) rachunku z dniem 30 czerwca i informacje, ze
    od 1 lipca moge zalozyc nowe konto z nowym numerem (ale skorzystam z okazji
    i zmienie bank). Tak sie zastanawiam co sie stanie jak US do konca czerwca
    nie zwroci mi nadplaty podatku wynikajacej z zeznania rocznego (a wyslalam
    NIP-1 z tym starym numerem) i będzie probowal wysłac w lipcu na
    nieistniejace juz konto (pitonga wyslalam 30 kwietnia, wiec maja czas do
    konca lipca nie?). Czy mam w czerwcu wyslac do US kolejna aktualizacje NIP-1
    z nowym numerem? (zaznaczam ze chodzi o konto prywatne, bo na takie
    zazyczylam sobie zwrot nadplaty - chyba moglam prawda?)
    A przy okazji - jak zmienia sie konto firmowe to na jakim druku informuje
    sie o tym US - tez NIP-1??

    Pozdrawiam,
    Małgorzatka (jak zwykle z problemami)

  • 6. Data: 2004-05-19 20:51:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 May 2004, Małgorzatka+ wrote:
    [...]
> [...]
    >+ z nowym numerem? (zaznaczam ze chodzi o konto prywatne, bo na takie

    IMHO "oczywiście" :)

    >+ A przy okazji - jak zmienia sie konto firmowe to na jakim druku informuje
    >+ sie o tym US - tez NIP-1??

    Już nie pamiętam czy na NIP-1 jest w ogóle miejsce, czy całość
    informacji "kontowej" była na NIP-B :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-05-19 22:08:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Już nie pamiętam czy na NIP-1 jest w ogóle miejsce, czy całość
    > informacji "kontowej" była na NIP-B :)

    Jest i osoboste i miejsce na kilka gospodarczych, co się nie mieści to na
    NIP-B.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 8. Data: 2004-05-19 22:16:55
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > No toż pytał "o firmę" !
    No masz rację.
    To się nazywa, czytanie ze zrozumieniem.