  • 1. Data: 2002-11-12 12:31:55
    Temat: zmiana stanowiska US co do tytulu prawnego lokalu
    Od: o...@p...onet.pl

    Hi,
    Wlasnie wrocilem z US. Dnia 17.10.2002 urzedy skarbowe dostaly informacje z
    ministerstwa ze tytulem prawnym zajmowanego lokalu - nowozakupionego - jest
    wywiazanie sie z umowy zakupu miedzy stronami kupujacy-developer, a nie jak
    dotychczas akt notarialny. Wiec od momentu zaplacenia ostatniej raty i
    otrzymania kluczy lokal stanowi wlasnosc prywatna. Polecam wszystkim
    zweryfikowac zeznania podatkowe i odebrac co sie nalezy!!!

    Leon

  • 2. Data: 2002-11-12 13:09:30
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymania kluczy lokal stanowi wlasnosc prywatna. Polecam wszystkim
    > zweryfikowac zeznania podatkowe i odebrac co sie nalezy!!!

    W jakim celu mamy korygowac te zeznania roczne?

    Karol

  • 3. Data: 2002-11-12 13:28:29
    Od: o...@p...onet.pl

    > Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jest
    > jak
    > >

    > W jakim celu mamy korygowac te zeznania roczne?
    >
    > Karol

    Chodzi o sytuacje, kiedy po odebraniu mieszkania przeprowadzil ktos
    modernizajce/remont i mam faktry sprzed momentu podpisania aktu notarialnego US
    kwestionowal je jako modernizacja/remont i wliczal do duzej ulgi budowlanej.
    Wiec jesli ktos przekroczyl juz samym zakupem mieszkania limit duzej ulgi nie
    mogl w zaden sposob wykorzystac odliczen z wydadkow na remont/modernizacje, a
    przeciez zeby zamieszkac musial chocby kibelek zainstalowac :)

    Leon