  • 1. Data: 2002-11-12 11:17:27
    Temat: faktura + paragon fiskalny
    Od: "Bartosz Zoltak" <b...@w...pl>

    Taka mała wątpliwość - firma sprzedaje kupione u producenta okna
    osobom fizycznym i dokumentuje te transakcje sprzedaży fakturami
    VAT. Czy wobec tego, że kupującymi są ofoby fizyczne, jest
    konieczne żeby dodatkowo wystawiać klientom paragon fiskalny?

    Dzięki za pomoc,

    pozdrawiam

    Bartek

  • 2. Data: 2002-11-12 11:56:45
    Temat: Re: faktura + paragon fiskalny
    Od: "jkf" <j...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Bartosz Zoltak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > VAT. Czy wobec tego, że kupującymi są ofoby fizyczne, jest
    > konieczne żeby dodatkowo wystawiać klientom paragon fiskalny?

    Tak, ale paragon dopinasz do swojej kopii.

    jkf j...@f...pl
    www.fedorowicz.pl

  • 3. Data: 2002-11-12 17:20:54
    Od: "Bartosz Zoltak" <b...@w...pl>

    > Tak, ale paragon dopinasz do swojej kopii.

    Ale w firmie nie ma zainstalowanej kasy fiskalnej i paragonów się
    dotychczas nie wystawiało. Czy w tej sytuacji wystawienie samej
    faktury nie wystarczy?

  • 4. Data: 2002-11-13 11:37:00
    Temat: Odp: faktura + paragon fiskalny
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Bartosz Zoltak <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqrdb2$eub$...@n...tpi.pl...

    Kase fiskalną instalujesz jezeli Twoje obroty z klientami indywidualnymi -
    osobami fizycznymi nie prowadzacymi DG, nie przekraczaja kwote rownowazna 10
    000 euro (chyba, musialbys sprawdzic dokladnie),
    jezeli sprzedajacy posiada juz kase to paragon przypina do kopii (tej czesci
    fa-ry) ktora pozostawia dla siebie
    jezeli sprzedajacy nie posiada kasy to niczego nie musi wystawiac

    Smerf

  • 5. Data: 2002-11-13 21:47:18
    Od: "Bartosz Zoltak" <b...@w...pl>

    Dzieki!

    Wlasnie, chciałbym sprawdzić ten limit, szukałem w Rozporządzeniu
    Min. Fin. w spr. Kas. Fisk i nie znalazłem tego, wiesz może gdzie
    znaleźć regulację tego limitu 10.000 Euro? A - i rozumiem, że
    chodzi o obrót roczny?

    pozdrawiam
    Bartek