  • 1. Data: 2002-11-12 11:12:47
    Temat: praca na dwoch etetach
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy pracujac na dwoch etatach (caly etat+1/2 etatu) zus trzeba placic w
    calosci od dwoch prac?
    Kinga

  • 2. Data: 2002-11-12 11:55:32
    Temat: Re: praca na dwoch etetach
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Kinga" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy pracujac na dwoch etatach (caly etat+1/2 etatu) zus trzeba placic w
    > calosci od dwoch prac?
    > Kinga

    Oba wynagrodzenia podlegają składkom ZUS na tych samych zasadach. Iwona

  • 3. Data: 2002-11-12 12:51:03
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    > Oba wynagrodzenia podlegają składkom ZUS na tych samych zasadach. Iwona

    dzieki
    Kinga

  • 4. Data: 2002-11-12 13:25:18
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kinga" napisał w wiadomości
> [...]

    Zaraz, zaraz. Odpowiedz nie jest chyba taka prosta. Jezeli mowimy o calym
    etacie to min. kwota wynosi 760 zl brutto, a jezeli 1/2 etatu jest
    wykonywana u innego pracodawcy to obowiazkowe jest tylko ubezpieczenie
    zdrowotne.

    Pozdrawiam

    Damir

  • 5. Data: 2002-11-12 13:29:21
    Temat: podatki przy dwuch obywatelstwach...
    Od: b...@w...pl

    Witam!
    jezeli posiadam obywatelstwo polskie i amerykanskie, to gdzie musze
    placic podatki? czy moge wybrac i zadeklarowac kraj? Jakie sa w tym
    wzgledzie przepisy?
    Pozdrawiam

    Dariusz

  • 6. Data: 2002-11-12 17:54:42
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Damir napisał:

> [...]
    > etacie to min. kwota wynosi 760 zl brutto, a jezeli 1/2 etatu jest
    > wykonywana u innego pracodawcy to obowiazkowe jest tylko ubezpieczenie

    Co tez ty pleciesz!!! Kto Ci takich głupot naopowiadał?
    (sorry, ale takich herezji dawno nie słyszałam...)

    Pełen ZUS płacisz od *każdego* przychodu ze stosunku pracy, chyba że w
    sumie w ciągu roku przekroczysz limit 64 620zł dochodu brutto (podstawy
    naliczania składek), to wtedy odpada Ci emerytalne i rentowe, ale reszta
    i tak zostaje.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2002-11-13 08:53:04
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" napisał w wiadomości

> [...]
    > sumie w ciągu roku przekroczysz limit 64 620zł dochodu brutto (podstawy
    > naliczania składek), to wtedy odpada Ci emerytalne i rentowe, ale reszta

    Zwracam honor. Nie wiem dlaczego ale jakos mi sie to pomieszalo z umowa
    zlecenie. Za powstaly blad przepraszam :-(

    Z drugiej strony ciesze sie ze ktos kontroluje wypowiedzi i prostuje
    wiadomosci ktore sa bledne.

    pozdrawiam

    Damir