  • 1. Data: 2002-11-12 10:59:02
    Temat: Koszty reprezentacji .
    Od: "Neno" <n...@m...org>

    Mam "mala" prosbe . Moglby mi ktos przedstawic jak sie to ksieguje ?? Tzn
    chodzi mi o np. napoje .
    I czy napoje dla pracowbnikow pracujacych w mikroklimacie uznanym za goracy
    tez sa kosztami reprezentacji ?? Bo mi sie wydaje ,ze sa to zwykle k. u. p.
    i dotychczas ksiegowalem jej w poz 14 czyli pozostale wydatki .
    Pozdrawiam.
    Neno.

  • 2. Data: 2002-11-12 12:11:31
    Temat: Re: Koszty reprezentacji .
    Od: "jkf" <j...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Neno" <n...@m...org> napisał w wiadomości
> [...]
    p.
    > i dotychczas ksiegowalem jej w poz 14 czyli pozostale wydatki .
    Tak jak Ci się wydaje, ale powinno to być określone w regulaminie pracy i
    wynagradzania.

    jkf j...@f...pl
    www.fedorowicz.pl