  • 1. Data: 2003-04-07 13:00:58
    Temat: zmiana właściwości US?
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    Od 1.01.2003 roku zmienili mi urząd skarbowy -wybudowano nowy w mniejszej
    mniejscowości i mnie on objął.
    I tak: Czy taka zmiana Urzędu Skarbowego obliguje mnie do wystawienia NIP-3,
    czy jest to robione z automatu przez US.
    No i dugi problem - zakładam, że nie muszę wystawiać NIP-3 (bo to wydaje mi
    się logiczniejsze). Jeśli przy wypełnianiu PIT37 muszę wypełnić NIP-3 (np.
    podaje numer konta bankowego) to czy zaznaczam, że zmienił mi się US czy też
    nie wspominam o tym fakcie. W sumie "zmiana nie spowodowała zmiany
    właściwości US", ale mimo wszystko on się zmienił - więc jak to potraktować?

    Pozdr
    Gerard

  • 2. Data: 2003-04-07 13:30:34
    Temat: Re: zmiana właściwości US?
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

> [...]
    > I tak: Czy taka zmiana Urzędu Skarbowego obliguje mnie do wystawienia NIP-3,
    > czy jest to robione z automatu przez US.

    z automatu....

> [...]
    > nie wspominam o tym fakcie. W sumie "zmiana nie spowodowała zmiany
    > właściwości US", ale mimo wszystko on się zmienił - więc jak to potraktować?

    zmiana nie spowodowała....

  • 3. Data: 2003-04-07 17:10:50
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    Mialem podobna sytuacje pare lat temu.
    W moim bylym miescie byl 1 US, a potem podzielili go na 2 mniejsze.
    Przy zeznaniu rocznym kazali mi wypelnic NIP-3, z zaznaczeniem,
    ze zmiana spowodowala zmiane wlasciwosci US.

    Pozdrawiam,

    Latet

  • 4. Data: 2003-04-08 08:29:31
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    > I tak: Czy taka zmiana Urzędu Skarbowego obliguje mnie do wystawienia
    NIP-3,
    > czy jest to robione z automatu przez US.

    Byłem właśnie w US i jakby kogoś to zainteresowało to nie ma w takiej
    sytuacji potrzeby wypisywania NIP-3. A jeśli się wypisuje (dla innej zmiany)
    to zaznaczamy kwatrat, że zmiana się spowodowała zmiany właściwości US

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi

    Gerard

  • 5. Data: 2003-04-09 20:47:56
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a g...@z...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > zmienił mi się US czy też nie wspominam o tym fakcie. W sumie "zmiana
    > nie spowodowała zmiany właściwości US", ale mimo wszystko on się

    Nie ma większego znaczenia, będzie to dla nich normalna sytuacja, więc nie
    powinno być żadnego problemu, jak wpiszesz tak będzie OK.
    Ja bym wpisał "nie spowodowała" - w końcu automatem zostaniesz skopiowany
    do bazy danych nowego US.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer