  • 1. Data: 2003-04-07 13:27:00
    Temat: Zameldowanie a rozliczenie roczne
    Od: "achos" <a...@w...pl>

    Czy będzie jakiś problem jeśli rozliczenie roczne wysłałem miesiąc temu, a 5
    dni temu wymeldowałem się ze stałego pobytu? Obecnie nigdzie nie jestem
    jeszcze zameldowany, ale lada dzień się zamelduję. Czy będzie jakiś kłopot
    ze zwrotem podatku?

    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Jarek S. -

  • 2. Data: 2003-04-07 13:30:16
    Temat: Re: Zameldowanie a rozliczenie roczne
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "achos" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > jeszcze zameldowany, ale lada dzień się zamelduję. Czy będzie jakiś kłopot

    Czy na nip-3 podawałeś nr konta bankowego, jeśli nie to na twój stary adres
    przyjdzie przekaz pocztowy.
    To teraz pomyśl jak go odbierzesz.
    Dzwoń do swojego US i pytaj.

  • 3. Data: 2003-04-07 18:21:58
    Od: "achos" <a...@w...pl>

    Problem pojawił się właśnie dziś kiedy poszedłem złożyć NIP-3 (gdzie chcieli
    adres stałego zameldowania). Jeśli chodzi o przekaz pocztowy to nie ma
    problemu, bo faktycznie mieszkam pod tym adresem z którego się wymeldowałem
    (z różnych względów).
    NIPu-3 w końcu nie złożyłem, mimo że chętnie bym to zrobił, ale musiał bym
    podać nieprawdziwe dane. Co robić?

    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Jarek S. -

  • 4. Data: 2003-04-08 00:46:55
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "achos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymeldowałem
    > (z różnych względów).
    > NIPu-3 w końcu nie złożyłem, mimo że chętnie bym to zrobił, ale

    Właściwość US dla podatku dochodowego ustala się na podstawie miejsca
    ZAMIESZKANIA (co nie jest tym samym co miejsce ZAMELDOWANIA). Więc rubryki
    dot. miejsca zameldowania (B.4.) zostawiasz puste - zgodnie z prawdą, a
    rubryki dotyczące adresu miejsca zamieszkania (B.5.) wypełniasz - co też
    jest zgodne z prawdą. Taka sytuacja jest przewidziana nawet na samym druku
    NIP-3, gdzie jak byk stoi ("Brak danych o adresie zameldowania oznaczać
    będzie, że składający nie posiada adresu zameldowania"). Wypełnij jeszcze
    rubrykę B.6. "Osobisty rachunek bankowy" - tam US przeleje Ci ewentualną
    nadpłatę (jesli jej nie wykazałeś to nie wypełniaj).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-04-08 06:14:18
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message
    > Wypełnij jeszcze
    > rubrykę B.6. "Osobisty rachunek bankowy" - tam US przeleje Ci ewentualną
    > nadpłatę (jesli jej nie wykazałeś to nie wypełniaj).

    A czemu nie. Będzie jak znalazł w przyszłym roku.

  • 6. Data: 2003-04-08 12:28:31
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > "BaLab" <b...@p...com> wrote in message
    > >

    > A czemu nie. Będzie jak znalazł w przyszłym roku.

    Osobiście uważam, że im mniej Państwo wie o mnie tym lepiej ;-). Taki
    rachunek może być w przyszłości zajęty na poczet prawdziwych lub
    wyimaginowanych przez urzędników należności Skarbu Państwa. Więc jak będzie
    za romk nadpłata to wtedy podać i koniec.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2003-04-09 20:47:46
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze a...@w...pl:

> [...]
    > się wymeldowałem (z różnych względów).
    > NIPu-3 w końcu nie złożyłem, mimo że chętnie bym to zrobił, ale musiał

    Nie ma problemu, w końcu rozliczasz się wg. miejsca zamieszkania a nie
    zameldowania :))
    Zawsze możesz na NIP-3 wpisać tylko adres zamieszkania a zostawić pusty
    adres zameldowania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.