    From: "BK" <k...@f...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zmiany w zwolnieniach w PDOF a praktyka
    Date: Fri, 9 Jan 2004 15:20:10 +0100

    Witam,

    ciekawi mnie jak szanowni grupowicze radzą sobie z wypłatą ryczałtów
    samochodowych w tym roku??

    Jak wiadomo zostało wykreślone zwolnienie z opodatkowania wypłaty raczałtów
    za używanie pojazdów pracowników na cele służbowe. Spotkałem dwie
    intepretacje jedną z Gazety Prawnej, iż nadal korzysta ten przychód ze
    zwolnienia na podstawie art. 21 ust.1 pkt 13. Natomiast druga została wydana
    przez MF oczwywiście stwierdzająca, że na podstawie tego zapisu ryczałty nie
    korzystają ze zwolnienia.
    Rozumiem, iż w przypadku gdy ryczałty jednak nie korzystają ze zwolnienia to
    należy również doliczyć składkę na ZUS.
    Proszę o opinię.

    Pozdrawiam/BK