  • 1. Data: 2005-04-14 17:45:53
    Temat: zus ?
    Od: "Adam" <h...@e...pl>

    Witam !

    Mam pytanie czy jest jakas mozliwosc zeby nie placic zus-u lub placic
    mniejszy (poza krusem , emerytami i rencistami). Jestem studentem
    (wieczorowym) i chcialbym wiedziec czy da sie w jakis sposob ominac zus bo
    to strasznie duzo 700zl miesiecznie ?

    Dziekuje za wszelkie informacje .

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-04-14 18:00:36
    Temat: Re: zus ?
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    O ile nie masz 26 lat polecam umowy-zlecenia i umowy o dzielo.

    --
    pozdrawiam
    Ewa (Kraków)

    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2005-04-14 18:26:23
    Od: "Fasola The Champion" <f...@b...pl>

    > to strasznie duzo 700zl miesiecznie ?
    Państwo wspiera młodych i przedsiębiorczych :)

    Sprawdź czy jeszcze obowiązuje program 1 praca, w ramach którego mogłeś być
    zwolniony
    przez pierwsze 12 miesięcy działalności z opłacania składki na ubezp.
    emerytalne. W takim
    przypadku płaciłbyś około 400zł.

    --
    Fasola sibom sibom

  • 4. Data: 2005-04-14 18:29:34
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Państwo wspiera młodych i przedsiębiorczych :)
    Jak cholera....

    > Sprawdź czy jeszcze obowiązuje program 1 praca,
    Już nie, od czerwca 2004. Jestem owym absolwentem,
    który już na samym starcie w dupsko oberwał.....