  • 1. Data: 2005-04-14 17:36:10
    Temat: sprzedaz towaru przed jego zakupem - faktury zbiorcze
    Od: aaaaaaaaaaa <m...@n...poczta.onet.pl>

    czy mozna najpierw wystawic fakture sprzedazy jakiegos produktu, a dopiero
    potem go samemu zakupic?

    dla sprecyzowania problemu dodam ze towar nie istnieje 'fizycznie' - jest to
    licencja na uzytkowanie oprogramowania. producent oprogramowania jest z
    innego kraju UE. ja prowadze sprzedaz w polsce - wystawiam klientom faktury
    vat w ciagu calego miesiaca, zas producent softu wystawia mi co pewien czas
    jedna fakture (co miesiac lub dwa) za wszystkie sprzedane przeze mnie
    licencje.

    sposob przeprowadzenia sprzedazy jest dla mnie jasny - WNT, ale nie jestem
    pewny czy moge sprzedawac cos w miesiacu wczesniejszym niz to nabede.

    z gory dziekuje za pomoc