  • 1. Data: 2006-02-21 13:57:21
    Temat: zus w koszty
    Od: mk <m...@o...pl>

    Witam
    KPiR, jednoosobowa DG, zasady ogólne. Czy mogę wrzucić w koszty składkę
    ZUS za grudzień 2005 (zapłacona 10 stycznia oczywiście)?

    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2006-02-21 14:30:37
    Temat: Re: zus w koszty
    Od: "Joan" <s...@v...pl>

    > KPiR, jednoosobowa DG, zasady ogólne. Czy mogę wrzucić w koszty składkę
    > ZUS za grudzień 2005 (zapłacona 10 stycznia oczywiście)?

    W miesiacu zaplaty raczej. I jaka skladke? FP tylko sie wrzuca cala.

    joan

  • 3. Data: 2006-02-22 10:54:21
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "mk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > KPiR, jednoosobowa DG, zasady ogólne. Czy mogę wrzucić w koszty składkę
    > ZUS za grudzień 2005 (zapłacona 10 stycznia oczywiście)?

    W koszty FP, a społeczne i zdrowotne (jedynie 7,75%) w PIT-5.
    Graszka.

  • 4. Data: 2006-02-22 16:17:38
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 22 Feb 2006 11:54:21 +0100, Graszka napisał(a):

    > W koszty FP, a społeczne i zdrowotne (jedynie 7,75%) w PIT-5.

    Niekoniecznie całkiem prawda ;)
    Społeczne albo w koszty albo w PIT-5

    --
    Mieczysław