    From: "janbo" <j...@z...lodz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zwolnienie z podatku od darowizny?
    Date: Thu, 10 Jan 2002 09:47:01 +0100

    to co wiem to przysługuje zwolnienie z podatku od darowizny mieszkania
    własnościowego w przypadku gdy obdarowany nie posiada swojego mieszkania,
    domu i nie sprzeda tego mieszkania w ciągu 5 lat
    ALE CO W PRZYPADKU GDY OBDAROWANY BUDUJE AKTUALNIE DOM ( i w ciągu 5 lat
    go wybuduje ale nie musi go odebrać technicznie)?
    bedę wdzięczny za odpowiedzi, czy jestem zobowiazany do zapłacenia podatku
    od darowizny? janbo