  • 1. Data: 2006-02-01 13:13:16
    Temat: zwrot VAT
    Od: mk <m...@o...pl>

    Witam
    w grudniu rozpocząłem DG, wyszedł w deklaracji zwrot VAT. Wpisałem
    termin zwrotu 60 dni (kwota nieduża 119 zł).
    Czy to jest błąd, bo US mnie wzywa w tej sprawie.
    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2006-02-01 13:27:56
    Temat: Re: zwrot VAT
    Od: Andrew <a...@p...onet.pl>

    mk napisał(a):
> [...]
    > termin zwrotu 60 dni (kwota nieduża 119 zł).
    > Czy to jest błąd, bo US mnie wzywa w tej sprawie.
    a z jakiej okazji ten zwrot? I dlaczego nie wykazałes nadwyzki w pozycji
    "do przeniesienia na nastepny miesiąc"?
    Andrew

  • 3. Data: 2006-02-01 13:34:02
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@o...pl> napisal(a):
    > Witam
    > w grudniu rozpocząłem DG, wyszedł w deklaracji zwrot VAT. Wpisałem
    > termin zwrotu 60 dni (kwota nieduża 119 zł).
    > Czy to jest błąd, bo US mnie wzywa w tej sprawie.

    Będzie kontrola, będzie kontroooolaaaaaa :) Trza było przenieść. Nie
    dość, że odebrałbyś to sobie szybciej, to jeszcze miałbyś spokój.
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2006-02-01 13:38:02
    Od: mk <m...@o...pl>

    Andrew napisał(a):

    > a z jakiej okazji ten zwrot? I dlaczego nie wykazałes nadwyzki w pozycji
    > "do przeniesienia na nastepny miesiąc"?
    bo jestem delikatnie mówiąc, gapa.
    > Andrew

    pozdr.
    mk

  • 5. Data: 2006-02-01 13:40:59
    Od: "BigDario" <b...@s...wp.pl>

    za głupote sie płaci, ciesz sie ze przekonasz sie o tym na poczatku
    prowadzenia dzialanosci a nie po dluzszym czasie, bo na pewno by ci cos
    znalezli i nie tyle bylby zwrot z ich strony co duza doplata za ich fatyge z
    twojej stony ;)

  • 6. Data: 2006-02-01 13:46:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    mk wrote:
    > Witam
    > w grudniu rozpocząłem DG, wyszedł w deklaracji zwrot VAT. Wpisałem
    > termin zwrotu 60 dni (kwota nieduża 119 zł).
    > Czy to jest błąd, bo US mnie wzywa w tej sprawie.

    Nie należy Ci się zwrot w takim terminie
    (art. 97.6 ustawy), więc jest to błąd i słusznie wzywają. A nuż więcej
    błędów się znajdzie :-)

  • 7. Data: 2006-02-01 13:50:10
    Od: mk <m...@o...pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Pierwsza zasada unikania kontroli - nie odbierac nadplaconych podatkow
    > ;)

    a są jeszcze jakies inne zasady?
    To tak na przyszłość się pytam :)
    pozdr.
    mk

  • 8. Data: 2006-02-01 13:53:13
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83
    ________________
    SCI-FI, HORROR, FANTASY --> http://fantastyka.com.pl/forum/index.php

  • 9. Data: 2006-02-01 13:54:07
    Od: t <a...@g...pl>

    mk wrote:

    > a są jeszcze jakies inne zasady?
    > To tak na przyszłość się pytam :)
    > pozdr.
    > mk

    Druga zasada - patrz w karty sasiada a sasiad ma na kartach pierwsza
    zasade :)

  • 10. Data: 2006-02-01 13:55:27
    Od: t <a...@g...pl>

    t wrote:

    > Druga zasada - patrz w karty sasiada a sasiad ma na kartach pierwsza
    > zasade :)

    Mam przy okazji pytanie - przeciez i tak predzej czy pozniej bedzie
    kontrola, wiec o co chodzi(poza tym ze sie ten zwrot nie nalezy) ??