  • 1. Data: 2006-02-01 10:27:48
    Temat: jak to jest?
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    Czy osoba zarejstrowana jako bezrobotny (brak dochodów) może się rozlicza
    wspólnie z małżonkiem?
    I czy wtedy można odlicza np. opłaty za internet. Tel jest zarejestrowany na
    bezrobotnego, i na niego jest umowa o dostarczaniu internetu, (jeszcze z
    czasów gdy pracował)
    prosze o jakieś sugestie....?
    jurekh

  • 2. Data: 2006-02-01 11:58:50
    Temat: Re: jak to jest?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Feb 2006, jurekh wrote:

    > Czy osoba zarejstrowana jako bezrobotny (brak dochodów) może się rozlicza
    > wspólnie z małżonkiem?

    3. Zasada wyrażona w ust. 2 ma zastosowanie również, jeżeli jeden z
    małżonków w roku nie uzyskał przychodów ze źródeł, z których dochód jest
    opodatkowany zgodnie z art. 27 , lub osiągnął dochody w wysokości nie
    powodującej obowiązku uiszczenia podatku.

    > I czy wtedy można odlicza np. opłaty za internet.

    "a dlaczego by nie" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-02-01 12:17:40
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Dnia 01-02-2006 12:58, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    > opodatkowany zgodnie z art. 27 , lub osiągnął dochody w wysokości nie
    > powodującej obowiązku uiszczenia podatku.

    bo to ulga na małżonka, który nie ma przychodów i od 0 nie ma czego
    odliczać?

  • 4. Data: 2006-02-01 12:59:21
    Od: Andrew <a...@p...onet.pl>

    jurekh napisał(a):
> [...]
    > bezrobotnego, i na niego jest umowa o dostarczaniu internetu, (jeszcze z

    moze się rozliczac wspólnie nie moze odliczac ulg które przysługują
    małżonkom odrębnie - internet
    Andrew

  • 5. Data: 2006-02-01 14:52:07
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Andrew" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > moze się rozliczac wspólnie nie moze odliczac ulg które przysługują
    > małżonkom odrębnie - internet
    > Andrew
    to do de...

  • 6. Data: 2006-02-01 21:51:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Feb 2006, gonia wrote:

    > bo to ulga na małżonka, który nie ma przychodów i od 0 nie ma czego odliczać?

    Thx, mea culpa. Nie zwróciłem uwagi na kolejność... :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)