  • 1. Data: 2002-02-21 13:00:29
    Temat: zwrot podatku
    Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl>

    mam pytanie: w jakim terminie jest zwracany nadpłacony podatek od osób
    fizycznych
    pozdrawiam
    Joanna

  • 2. Data: 2002-03-06 22:11:41
    Temat: Re: zwrot podatku
    Od: "Tadeusz Jaszowski" <t...@b...ch>

    Czesc!

    No coz - teoretycznie 3-miesiecznym, liczac od 30 kwietnia, czyli do 31
    lipca, ale w praktyce to roznie bywa...

    A moze ktos wie, czy US ma prawo przeciagac sprawe na przyklad zadajac
    drobnych poprawek w zeznaniu (nie zmieniajacych kwoty nadplaty), ale nie
    wszczynajac postepowania. Gdzie znalezc konkretne przepisy?

    Pozdrawiam, Tadek