  • 21. Data: 2007-09-19 23:00:03
    Temat: Re: zwrot vat naliczonego nad naleznym - terminy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Sep 2007, Jagna wrote:

    > (...)
    > Wybrałeś najfajniejszy! :)
    > Mnie się najbardziej podoba to , że "nie stanowiła u podatnika (...) albo
    > nie stanowiłaby u podatnika (...) lub stanowiła albo stanowiłaby (...)

    :)
    Mi się w VAT 'podoba' taki numer: najpierw ustawodawca przez mnóstwo
    tekstu, w art. 7 i 8, rozdziela "sprzedaż towarów" i "świadczenie usług".
    Potem przez ileś stron pracowicie zapisuje "sprzedaż towarów
    i świadczenie usług", żeby wbić maluczkim do głowy że to są dwie ODRĘBNE
    kategorie czynności. Osobno handel, czyli sprzedaż towarów, osobno
    świadczenie usług.
    Jak już jeden z drugim myśli że zajarzył, to dostaje między oczy:
    +++
    Art. 84
    1. Podatnicy świadczący usługi w zakresie handlu,
    ---

    :)

    > Ja spróbowałam

    Przezornie będę trzymał się metody CEFa :)

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2007-09-20 19:42:34
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Sep 2007 01:00:03 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    CEF wrote:
    > Przezornie będę trzymał się metody CEFa :)

    Aha... i myślisz, że Ci uwierzę? ;>

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 23. Data: 2007-09-20 20:34:06
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jagna w <news:fcuila$r2o$1@mx1.internetia.pl>:

    > Aha... i myślisz, że Ci uwierzę? ;>

    Pozwolisz, ze Cię sparafrazuję: -)

    Mnie wychodzi, że można wierzyć Gotfrydowi, choć niekoniecznie... Pełna
    dowolność? ;>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 24. Data: 2007-09-20 21:04:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Sep 2007, Jagna wrote:

    > Aha... i myślisz, że Ci uwierzę? ;>

    Chwilowo mam niedoczas, do tego pogoda zachęca żeby papierki pozałatwiać
    (bo można rowerem pojechać :>) więc nie dam się zagonić do czytania
    odesłań "zgodnie z zapisem art.xx.y z zastrzeżeniem art.xx.z
    lecz wyjątkiem art.ww.k" - chyba, żebym dla własnych potrzeb musiał :>

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2007-09-20 21:55:35
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia 20 Sep 2007 20:34:06 GMT, 'Tom N' napisał(a):

    > Pozwolisz, ze Cię sparafrazuję: -)

    a nie wolisz Ministra Finansów? ;>
    > Mnie wychodzi, że można wierzyć Gotfrydowi, choć niekoniecznie... Pełna
    > dowolność? ;>

    nooo... jeśli by Gotfryd nie uważał albo nie uważałby, lub uważał albo
    uważałby... to mnie też wychodzi, że można mu wierzyć :)

    (chociaż niekoniecznie... ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 26. Data: 2007-09-20 21:57:52
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Sep 2007 23:04:01 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > odesłań "zgodnie z zapisem art.xx.y z zastrzeżeniem art.xx.z
    > lecz wyjątkiem art.ww.k" - chyba, żebym dla własnych potrzeb musiał :>

    Jak w poście do Toma - uwierzyłam :)
    (chociaż...)
    ;)

    --