  • 11. Data: 2023-04-26 14:31:28
    Temat: Re: Czy czesc kosztow I komunii mozna odliczyc od podatku?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy naprawdę musisz wyskakiwać z każdej lodówki???
    MUSISZ???

    -----

  • 12. Data: 2023-04-26 16:01:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Apr 2023 02:06:36 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Ale chyba tego odliczyć nie można. Nigdy tego nie zgłębiałem.

    Odliczenie darowizny na cele kultu funkcjonuje.

    Ksiedzu czy parafii przekazane, na cel organizacji uroczystosci
    religijnej, to chyba sie kwalifikuje "na cele kultu"? :-)

    Gorzej jakby ktos zgłebił kosztorys ... prezenty dla księży i
    katechetki chyba sie niezbyt kwalifikują ... choc jak papież
    przyjezdza, to prezenty przyjmuje kultowo :-)

    Ale czy ksiadz sie musi rozliczac jak pieniądze wydał?
    Najwyzej zamiast zestawów herbacianych sie kupi wino mszalne, to juz
    nikt sie nie bedzie mogł przyczepic :-)

    J.