  • 1. Data: 2007-03-07 06:27:31
    Temat: Faktura VAT-marza - co to?
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    Witam,

    chcialem kupic telefon, do mojej DG.
    Okazuje sie ze sklep wystawia faktury VAT-marza...
    Co to jest wogole, czy to normalna faktura ktora sie wrzuca normalnie
    w koszty (osobno VAT, osobno KPiR) czy jak?

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 2. Data: 2007-03-07 07:35:13
    Temat: Re: Faktura VAT-marza - co to?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 07 Mar 2007 07:27:31 +0100, Janusz napisał(a):

    > chcialem kupic telefon, do mojej DG.
    > Okazuje sie ze sklep wystawia faktury VAT-marza...
    > Co to jest wogole, czy to normalna faktura ktora sie wrzuca normalnie
    > w koszty (osobno VAT, osobno KPiR) czy jak?

    Jest to normalna faktura wystawiana np przy sprzedaży komisowej Nie ma na
    niej wyszczególnionej kwoty VAT, więc nie można go odliczyć. Cała wartość
    idzie w koszty w KPiR.

  • 3. Data: 2007-03-07 10:33:14
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    On Wed, 7 Mar 2007 07:35:13 +0000 (UTC), jureq wrote:

    > Jest to normalna faktura wystawiana np przy sprzedaży komisowej Nie ma na
    > niej wyszczególnionej kwoty VAT, więc nie można go odliczyć. Cała wartość
    > idzie w koszty w KPiR.

    Rozumiem, dzieki za wyjasnienie:)

    choc skoro nie ma VAT to dziwi mnie jej nazwa... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 4. Data: 2007-03-07 10:48:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > choc skoro nie ma VAT to dziwi mnie jej nazwa... :)

    Sprzedawca na swojej kopii - zdaje sie - wykazuje VAT. Jest to VAT nie od
    calosci kwoty netto, ale tylko od narzuconej marzy. Przed nabywca VAT ten
    jest ukryty poo to, by nie dowiedzial sie on o wysokosci tej marzy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-03-08 05:44:11
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    On Wed, 7 Mar 2007 11:48:21 +0100, SDD wrote:

    > Sprzedawca na swojej kopii - zdaje sie - wykazuje VAT. Jest to VAT nie od
    > calosci kwoty netto, ale tylko od narzuconej marzy. Przed nabywca VAT ten
    > jest ukryty poo to, by nie dowiedzial sie on o wysokosci tej marzy.

    No to teraz wszystko jasne, dziekuje :)

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz