  • 1. Data: 2009-03-18 20:14:02
    Temat: Koszty - pit 11
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Pytanie czysto teoretyczne:

    Na formularzu PIT 11:

    http://deklaracje.biznes-firma.pl/index-pit_11_2008.
    html

    Punkt D.35 Koszty uzyskania przychodów, wykazane w poz. 37, zostały
    uwzględnione do wysokości przysługującej podatnikowi (zaznaczyć
    odpowiedni kwadrat) ...

    I tu pojawia się pytanie. Który kwadrat zaznaczyć, jeżeli podatnik
    przez 3 miesiące miał zwykłe koszty, a przez następne 3 podwyższone
    /albo na odwrót/.

    Nie spotkałam się z żadnym wyjaśnieniem US, który kwadracik zaznaczyć.
    Czy jest to określone konkretnie? Czy przyjmuje się największą
    wartość, czy tą na ostatni dzień za który był składany pit11?

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 2. Data: 2009-03-18 20:46:38
    Temat: Re: Koszty - pit 11
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 18-03-2009 o 21:14:02 Nikiel ;) <n...@o...poczta.fm> napisał(a):

    > Nie spotkałam się z żadnym wyjaśnieniem US, który kwadracik zaznaczyć.
    > Czy jest to określone konkretnie? Czy przyjmuje się największą
    > wartość, czy tą na ostatni dzień za który był składany pit11?

    A jakie daty wpisać w polach Od-do ? :-)
    Osobiście przetrenowałem już 3 warianty i jak na razie
    cisza, więc obstawiam że z kwadracikiem od kosztów jest podobnie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek