  • 1. Data: 2022-11-28 13:01:51
    Temat: Lipa ewidencyjna
    Od: cef <c...@i...pl>

    Właśnie się przed chwilą dowiedziałem, że niezwykłe systemy
    podatki.gov czy e-pit i inne urzędowe e-urzedy skarbowe
    nie dają dostępu do starych złożonych pitów - jedynie do tych
    składanych przez tę platformę. A nawet te składane przez e-desktop mf
    też są niedostępne do podglądu.
    A jeszcze do niedawna myślałem, że to jakoś działa (bo bdo i udt okazały
    się być porażkami) a tu lipa - pit złozony w tym roku, mam UPO i
    wszystkie identyfikatory
    skróty a dokument nie jest osiągalny.
    Mam wydruk ale w domu a online dostępu nie ma.