  • 1. Data: 2021-03-07 16:23:03
    Temat: Mała Księgowość RZ - wyliczony ryczałt nie jest zaokrąglany do pełnej złotówki
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Przeszedłem na ryczałt i w Małej Księgowości RZ za luty wylicza
    ryczałt z końcówką 50 groszy - to jest w oknie:
    Ewidencja przychodów na miesiąc luty -> Suma -> Sumy do rozliczenia z
    Urzędem Skarbowym -> w kolumnie Ryczałt do zapłacenia.

    Dlaczego nie zaokrągla? Przelew do US powinien być do pełnej złotówki?
    Jasne że umiem sam zaokrąglić ale zwątpiłem czy trzeba :) Trzeba?

    A może w innym oknie powinienem szukać faktycznej kwoty podatku do
    przelania? Instrukcja programu wiele nie pomogła.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2021-03-07 20:19:16
    Temat: Mała Księgowość RZ - wyliczony ryczałt nie jest zaokrąglany...
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, WAM.
    On 07.03.2021 16:23 you wrote:

> [...]
    > ale zwątpiłem czy trzeba :) Trzeba? A może w innym oknie powinienem
    > szukać faktycznej kwoty podatku do przelania? Instrukcja programu

    A do tego ryczałtu jest jakiś formularz PIT-nn?
    Bo ja tam bym szukał prawidłowych kwot.

    --
    Pete