  • 12. Data: 2020-11-25 06:59:52
    Temat: Re: Nowy JPK_V7M
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Używam TM3, nie arkusza -- mogę Ci sporządzać
    > JPK_V7M (i ew. słać) płatnie, choć tanio.

    :)
    Dzieki za oferte.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 11. Data: 2020-11-25 06:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Po to, by naród miaU zajęcie, dzięki któremu
    > nie będzie miaU czasu na uliczne protesty... ;)

    :)
    Jak znam zycie to urzednik wymyslił o wiele głupsze wyjasnienie albo
    wrecz "nie pomyslał"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 13. Data: 2020-11-25 08:49:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 24.11.2020 22:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > A wyeksportuje dane do xls? :)))

    Że się tak zapytam, po ch...?

    --
    Pete

  • 14. Data: 2020-11-25 12:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Że się tak zapytam, po ch...?

    Ze sie tak zapytam - a co cie to obchodzi? ;-D

    A tak powaznie - mam od wielu lat dane w xls i jakos sie tak
    przyzwyczaiłem ze tam je mam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 15. Data: 2020-11-25 14:59:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 25.11.2020 12:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > Ze sie tak zapytam - a co cie to obchodzi? ;-D

    Bo może próbujesz wyważyć otwarte drzwi.

    > A tak powaznie - mam od wielu lat dane w xls i jakos sie tak
    > przyzwyczaiłem ze tam je mam.

    Program trzyma dane w plikach dbf, więc jak ci to jest niezbędne do
    życia to sobie wyciągniesz

    --
    Pete

  • 16. Data: 2020-11-25 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Pete n...@n...com ...

    > Program trzyma dane w plikach dbf, więc jak ci to jest niezbędne do
    > Ĺźycia to sobie wyciÂągniesz

    Niezbedny do zycia to jest tlen i ewentualnie coś do jedzenia i picia.
    Cała reszte nalezy traktowac odrobine innymi kategoriami. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 17. Data: 2020-11-27 15:52:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > :)
    > Dzieki za oferte.

    Ostatecznie do xls też mogę zapisać, ale czy
    to będzie w takim xls, jakim chcesz?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

  • 18. Data: 2020-11-27 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Ostatecznie do xls też mogę zapisać, ale czy
    > to będzie w takim xls, jakim chcesz?...

    Spoko, ja lubię być samowystarczalny :)
    Na razie zrobiłem w tym ich nowym programie www emikrofirma ale to jest
    dramat i wstyd zeby w 2020r coś takiego dac obywatelom.

    Jak znajde chwile czasu to chyba sobie rzeczywiście napisze skrypt do
    excela w vba.
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 19. Data: 2020-11-28 13:15:41
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Budzik pisze:
    > Na razie zrobiłem w tym ich nowym programie www emikrofirma ale to jest
    > dramat i wstyd zeby w 2020r coś takiego dac obywatelom.

    Nie chciałeś skorzystać z "formularza uproszczonego"? Dla jednorazowego
    użycia jednak wygodniejsze.

  • 20. Data: 2020-11-28 20:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Kłos a...@w...pl ...

    > Nie chciałeś skorzystać z "formularza uproszczonego"? Dla
    > jednorazowego użycia jednak wygodniejsze.

    W jakim sensie wygodniejsze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,