  • 1. Data: 2008-03-15 17:58:55
    Temat: Odliczenie internetu.
    Od: Norbert <n...@g...USUNTO.com>

    Czy aby moc odliczyc internet w rozliczeniu musze miec faktory czy
    wystarcza potwierdzenia wykonania przelewow?

  • 2. Data: 2008-03-15 18:05:11
    Temat: Re: Odliczenie internetu.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Norbert pisze:
    > Czy aby moc odliczyc internet w rozliczeniu musze miec faktory czy
    > wystarcza potwierdzenia wykonania przelewow?

    I jedno i drugie musisz mieć.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-03-15 18:53:42
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Norbert" napisał:

    > Czy aby moc odliczyc internet w rozliczeniu musze miec faktory czy
    > wystarcza potwierdzenia wykonania przelewow?

    Przelewy muszą być dokonane z Twojego osobistego konta.

    Remek

  • 4. Data: 2008-03-15 21:31:01
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Remek" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Przelewy muszą być dokonane z Twojego osobistego konta.

    Jak to mamy rozumieć?
    Bo żadnych specjalnych wymogów o ile wiem co do konta nie ma.
    Wystarczy że to jego konto, a charakter konta nie ma znaczenia.

  • 5. Data: 2008-03-16 02:49:37
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał:

    > Jak to mamy rozumieć?
    > Bo żadnych specjalnych wymogów o ile wiem co do konta nie ma.
    > Wystarczy że to jego konto, a charakter konta nie ma znaczenia.

    Właśnie to miałem na myśli. Użycie słowa "osobiste" nie jest właściwe.
    Takich kont chyba zresztą nie ma.

    Remek

  • 6. Data: 2008-03-17 11:40:00
    Od: "Krzysztof Szm." <b...@p...com.pl>

    Remek pisze:

    > Właśnie to miałem na myśli. Użycie słowa "osobiste" nie jest właściwe.
    > Takich kont chyba zresztą nie ma.
    >
    > Remek

    A czy gdybym miał fakturę a nie zapłacił to nie jej mogę odliczyć ?
    Zobowiązania finansowe regulują chyba inne przepisy.
    Jest faktura więc jest koszt a jeśli nie jest ona zapłacona to już
    problem wystawiającego czyli wierzyciela aby doprowadzić do ściągnięcia
    zobowiązania finansowego.

    Krzysztof Szm.

  • 7. Data: 2008-03-17 11:42:51
    Od: "Krzysztof Szm." <b...@p...com.pl>

    Remek pisze:

    > Właśnie to miałem na myśli. Użycie słowa "osobiste" nie jest właściwe.
    > Takich kont chyba zresztą nie ma.
    >
    > Remek

    A czy gdybym miał fakturę a nie zapłacił to nie mogę dokonać odliczenia ?

  • 8. Data: 2008-03-17 11:42:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Remek pisze:

    > Przelewy muszą być dokonane z Twojego osobistego konta.

    A z czego to wynika?

    Na poczcie nie można płacić?

    A w agencji typu "grosik"?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 9. Data: 2008-03-17 11:46:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof Szm. pisze:

> [...]
    > Jest faktura więc jest koszt a jeśli nie jest ona zapłacona to już
    > problem wystawiającego czyli wierzyciela aby doprowadzić do ściągnięcia

    Odliczeniu podlegają poniesione wydatki. Tak więc musi być wydatek,
    aby było zwolnienie.

    Tylko że nie zgodzę się, że musi być to dokonane z konta osobistego
    podatnika.

  • 10. Data: 2008-03-17 11:49:32
    Od: "Krzysztof Szm." <b...@p...com.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Odliczeniu podlegają poniesione wydatki. Tak więc musi być wydatek,
    > aby było zwolnienie.
    >
    > Tylko że nie zgodzę się, że musi być to dokonane z konta osobistego
    > podatnika.

    hm,
    Bardzo wiele firm płaci swoje zobowiązania z 90 dniowym terminem
    płatności np. kopalnie.
    Wystawiam fakturę a kasa spływa za 3 miesiące - jak wtedy rozliczać
    koszty ? po trzech miesiącach ?

    Krzysztof Szm.